Menu Zamknij

Informatyka, Robotyka, Nowe Technologie

2021 –  Międzynarodowy Konkursie  „Christmas  typing  challenge” – umiejętność  szybkiego pisania wybranych  tekstów na klawiaturze komputera

2022 –  Finał Powiatowej Olimpiady Wiedzy  Informatycznej – wyróżnienie dla Kacpra  Karbowego

Opiekun konkursu: Lilla Ruszczyńska


PROFESJONALNE APLIKACJE WEBOWE

WSPOMAGAJĄCE NAUCZANIE RÓŻNYCH PRZEDMIOTÓW

            Na początku roku szkolnego 2021/2022 Szkoła Podstawowa im. Wojciecha z Brudzewa w Brudzewie otrzymała kod do 6 profesjonalnych aplikacji webowych wspomagających nauczanie, napisanych przez Krzysztofa Pilarczyka. Oto ich nazwy:

  1. Aplikacja wspomagająca naukę języka angielskiego – English Aid App
  2. Aplikacja wspierająca lekcje niemieckiego – Eine App zur Unterstützung des Deutschunterrichts
  3. Aplikacja wspomagająca naukę języka rosyjskiego – Приложение, поддерживающее изучение русского языка
  4. Aplikacja wspomagająca nauczanie języka polskiego – „A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają”. Mikołaj Rej
  5. Aplikacja wspomagająca prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
  6. Aplikacja wspomagająca nauczanie przedmiotów humanistycznych

            Zgodnie z bieżącymi potrzebami szkoły, pięć z nich autor umieścił w Internecie udostępniając je 20 nauczycielom i ich uczniom pod następującymi domenami i subdomenami: spbrudzewapp1.pl; n.spbrudzewapp1.pl; spbrudzewapp2.pl; ko.spbrudzewapp2.pl; spbrudzewapp3.pl.

            W wymienionych aplikacjach uwzględniono specyfikę nauczania oraz wymogi podstawy programowej poszczególnych przedmiotów, autonomię oraz współpracę nauczycieli.

Autor aplikacji: Krzysztof Pilarczyk


2022/2023

  • Wyróżnienie  w konkursie Wielkopolski Nauczyciel Roku 2022
  • Udział w największym w Polsce szkolnym konkursie programistycznym PixBlocks Programming Challenge – kilkoro uczniów dostało się do finału.

 

2021/2022

  • Udział w największym w Polsce szkolnym konkursie programistycznym PixBlocks Programming Challenge – 3 uczniów dostało się do finału.
  • Stworzenie przestrzeni Edukacyjnej STREAM
  • Zorganizowanie i uczestnictwo w warsztatach filmowych dla zainteresowanych uczniów przeprowadzone przez Niezależną Szkołę Filmową OFFMaster z Krakowa

2020/2021

  • „Być jak Ignacy”, – to ogólnopolski projekt edukacyjny, którego celem jest promowanie zdobywania wiedzy wśród uczniów szkół podstawowych poprzez doświadczanie oraz popularyzację osiągnięć wielkich polskich naukowców i wynalazców. Organizatorem projektu jest Fundacja PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza. Uczestnicząc w konkursie tego projektu zostaliśmy dwukrotnie laureatami   (1 i 4 etap), otrzymując w każdym etapie wysoką nagrodę pieniężną, nagrody rzeczowe oraz dwukrotnie tytuł „Naukowej Szkoły Ignacego”.
  • Wygrana w konkursie „Wyzwanie na budowanie” – zestaw klocków Korbo Blocks
  • Nagroda Ministra Cyfryzacji za aktywny udział w akcji Code Week – gry planszowe do nauki kodowania Cody Roby

2019/2020

  •  „Cyfrowa Szkoła Wielkopolska 2020” Uczniowskie Laboratoria Informatyczne  – tablety, gry do nauki programowania Scottie Go! oraz  zestawy Be Creo do nauki podstaw programowania i mechatroniki.
  • Konkurs OSE Wyzwanie – nagroda mobila pracownia multimedialna – mobilna szafka na laptopy oraz 16 laptopów, internet
  • Międzynarodowe Mistrzostwa w Programowaniu PixProgramming ChallengePL – ucz. Wojciech Tadysiak zakwalifikował się do półfinału
  • Zwycięstwo w internetowym konkursie Robot Jimu – nagroda Robot edukacyjny Jimu
  • SZKOŁA MISTRZÓW PROGRAMOWANIA PIXBLOCKS.

Nasza szkoła od samego początku uczestniczy w największym w Polsce Szkolnym Konkursie Programistycznym PixBlocks. Każdego roku kilkoro uczniów przechodzi do finału tego konkursu.Za zaangażowanie i aktywną pracę szkoła otrzymała tytuł  SZKOŁY MISTRZÓW PROGRAMOWANIA PIXBLOCKS.

Opiekun: Małgorzata Kornacka

 

 

Skip to content