2021 – Międzynarodowy Konkursie „Christmas typing challenge” – umiejętność szybkiego pisania wybranych tekstów na klawiaturze komputera
2022 – Finał Powiatowej Olimpiady Wiedzy Informatycznej – wyróżnienie dla Kacpra Karbowego
Opiekun konkursu: Lilla Ruszczyńska
PROFESJONALNE APLIKACJE WEBOWE
WSPOMAGAJĄCE NAUCZANIE RÓŻNYCH PRZEDMIOTÓW
Na początku roku szkolnego 2021/2022 Szkoła Podstawowa im. Wojciecha z Brudzewa w Brudzewie otrzymała kod do 6 profesjonalnych aplikacji webowych wspomagających nauczanie, napisanych przez Krzysztofa Pilarczyka. Oto ich nazwy:
- Aplikacja wspomagająca naukę języka angielskiego – English Aid App
- Aplikacja wspierająca lekcje niemieckiego – Eine App zur Unterstützung des Deutschunterrichts
- Aplikacja wspomagająca naukę języka rosyjskiego – Приложение, поддерживающее изучение русского языка
- Aplikacja wspomagająca nauczanie języka polskiego – „A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają”. Mikołaj Rej
- Aplikacja wspomagająca prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
- Aplikacja wspomagająca nauczanie przedmiotów humanistycznych
Zgodnie z bieżącymi potrzebami szkoły, pięć z nich autor umieścił w Internecie udostępniając je 20 nauczycielom i ich uczniom pod następującymi domenami i subdomenami: spbrudzewapp1.pl; n.spbrudzewapp1.pl; spbrudzewapp2.pl; ko.spbrudzewapp2.pl; spbrudzewapp3.pl.
W wymienionych aplikacjach uwzględniono specyfikę nauczania oraz wymogi podstawy programowej poszczególnych przedmiotów, autonomię oraz współpracę nauczycieli.
Autor aplikacji: Krzysztof Pilarczyk
2022/2023
- Wyróżnienie w konkursie Wielkopolski Nauczyciel Roku 2022
- Udział w największym w Polsce szkolnym konkursie programistycznym PixBlocks Programming Challenge – kilkoro uczniów dostało się do finału.
2021/2022
- Udział w największym w Polsce szkolnym konkursie programistycznym PixBlocks Programming Challenge – 3 uczniów dostało się do finału.
- Stworzenie przestrzeni Edukacyjnej STREAM
- Zorganizowanie i uczestnictwo w warsztatach filmowych dla zainteresowanych uczniów przeprowadzone przez Niezależną Szkołę Filmową OFFMaster z Krakowa
2020/2021
- „Być jak Ignacy”, – to ogólnopolski projekt edukacyjny, którego celem jest promowanie zdobywania wiedzy wśród uczniów szkół podstawowych poprzez doświadczanie oraz popularyzację osiągnięć wielkich polskich naukowców i wynalazców. Organizatorem projektu jest Fundacja PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza. Uczestnicząc w konkursie tego projektu zostaliśmy dwukrotnie laureatami (1 i 4 etap), otrzymując w każdym etapie wysoką nagrodę pieniężną, nagrody rzeczowe oraz dwukrotnie tytuł „Naukowej Szkoły Ignacego”.
- Wygrana w konkursie „Wyzwanie na budowanie” – zestaw klocków Korbo Blocks
- Nagroda Ministra Cyfryzacji za aktywny udział w akcji Code Week – gry planszowe do nauki kodowania Cody Roby
2019/2020
- „Cyfrowa Szkoła Wielkopolska 2020” Uczniowskie Laboratoria Informatyczne – tablety, gry do nauki programowania Scottie Go! oraz zestawy Be Creo do nauki podstaw programowania i mechatroniki.
- Konkurs OSE Wyzwanie – nagroda mobila pracownia multimedialna – mobilna szafka na laptopy oraz 16 laptopów, internet
- Międzynarodowe Mistrzostwa w Programowaniu PixProgramming ChallengePL – ucz. Wojciech Tadysiak zakwalifikował się do półfinału
- Zwycięstwo w internetowym konkursie Robot Jimu – nagroda Robot edukacyjny Jimu
- SZKOŁA MISTRZÓW PROGRAMOWANIA PIXBLOCKS.
Nasza szkoła od samego początku uczestniczy w największym w Polsce Szkolnym Konkursie Programistycznym PixBlocks. Każdego roku kilkoro uczniów przechodzi do finału tego konkursu.Za zaangażowanie i aktywną pracę szkoła otrzymała tytuł SZKOŁY MISTRZÓW PROGRAMOWANIA PIXBLOCKS.
Opiekun: Małgorzata Kornacka